• banner_038.png
  • banner_022.png
  • banner_025.png
  • banner_041.png
  • banner_031.png
  • banner_035.png
  • banner_028.png
  • banner_002.png
  • banner_026.png
  • banner_012.png
  • banner_016.png
  • banner_017.png
  • banner_007.png
  • banner_027.png
  • banner_003.png
  • banner_001.png
  • banner_008.png
  • banner_006.png
  • banner_005.png
  • banner_020.png

hamile 05 Hamilelik bir kadının hayatındaki en özel ve önemli süreçlerden bir tanesidir, beslenmesi de öyle olmak zorundadır. Bu dönemde anne adayımızın beslenmesi  kendisinden çok dünyaya getireceği minik yavrusunun her türlü gelişimini etkilemektedir.

Artık fazlasıyla bilinçlenen anne adaylarımız aldıkları fazla ve gereksiz kiloların aslında bebeklerinin gelişimi ile doğrudan bağlantılı olmadığını bilmekte ve beslenmelerinin miktarından çok içeriğine göre beslenme programları uygulamaktadırlar. Hamilelik, vitamin-mineral-protein açısından en zengin yağ ve karbonhidrat açısından ise en doğru besinlerin seçilerek tüketilmesi gereken dönemdir. Bu dönemde beslenme desteğinde amaç öncelikle bebeğimizin gelişiminin tam ve maksimum seviyede olmasını sağlayarak, anne adayımızın gereksiz ve hamilelik sonrası kendisini rahatsız edecek hatta hamilelik sonrası depresyonu adını verdiğimiz postportum depresyona girmesine neden olacak fazla kiloları almasını engellemektir. Doğru beslenen anne adayları doğum sonrasında hem bebeklerini en önemli besin olan anne sütüyle uzun bir süre besleyebilmekte hem de kendilerini rahatsız edebilen fazla kilolardan rahatça kurtulabilmektedirler. Unutmayalım ne yemesi gerektiğini bilen ve uygulayan anne adaylarının bebeklerinin doğum ağırlığı ve zihinsel gelişimleri, uygulamayanlara göre standartların dışında olmaktadır. Doğru beslenme henüz anne karnında başlamalıdır.

 Hamilelik ve emziklilik döneminde beslenme programlarımızda kontrol aralıkları kişiye göre değişmekle birlikte ortalama 2 haftalık periyodlar uygulanmaktadır.

 

Geri Dön

 

 

 

 

 

 

 

Hesaplamalar     Besinlerin İçerikleri    Mucize Besinler